welcome....

" PUT A SMILE ON THE FACE ... THE JOKER "

tengok.. kejap je..

Thursday, July 15, 2010

Saya benci manusia Hipokrit.....

well.. biasa la kan... hidup aku lately nie sgt2 la lembab dan menyedihkan ( ala ko tu manjang sedih... ) tp seyes.. aku pon xth nape... maybe sebab aku da xde mereka2 yang menarik untuk berkongsi cerita dengan aku... tp hari ni aku betol2 hangin... seyes aku hangin giler dgn minah sorg nie.... da la aku tgh sedih dan emosi x stabil... boleh plak wat "drama swasta versi alam fantasi punyer ".. weh cik kak org da x tgk drama melayu.. org layan citer korea plak skrg.. sesuka ati ko nk wat drama pasal aku..
ko x th ker aku tgh berangin skrg nie... tolong la.. jangan libatkan aku dalam cite fantasi ko.. aku da xnk terlibat.. jauhkan diri ko dr aku... please k... xrugi pon x ader aper2 hubungan dgn ko.. btol nie weh.. aku seyes nia..... (*_*)

No comments:

Post a Comment