welcome....

" PUT A SMILE ON THE FACE ... THE JOKER "

tengok.. kejap je..

Monday, July 12, 2010

kalau la Boleh kembali ke masa silam.....

Bad monday...
anyway its not only Monday..it is a very terrible week for me... ntah la.. sejak2 da jd single nie hidup aku da mcm kucar-kacir... anyway its not because the break up ok!!!... ( dan2 nk cover.... tp mmg kenyataan pon...aku cepat je ok lepas break tu... ) (-_-").... tp tu la.. aku pon tak th yang sebenarnye aku nie reti ke x bercinta.... ntah2 main hentam keromo jerk..... ( ader ker dalam BM makne hentam keromo???? Lantakla..cam best plak gune ayat tu... ) Ok.. stop meleret2 ok.. ( sorry BI not fluence ) .... ummm lepas trajedi Bulan April 2 (the break up la )... aku pun bese la kawan2 la dgn org lain.. tp ntah la.. maybe sebab aku ader history 7 years with him kot... jd perasaan 2 jd lain ( ntah2 ko sorang jerk rase mcm 2.. perasan... tp ikut suker aku la nk tulis aper pun.. Blog aku kan.. ) aku xh la aku nk jdkan dier pengganti ke aper ( nie aku sorg jerk th ) tp aku btol2 th yang die tu istimewA... Y??? sebab aku th aku xleh kalau dier x mase. even just 1 single mesej... just say hi or gud morning....or nyte.. aku da kemaruk kt dier ker?? ( tu la dulu elok2 dengan dier, ko gatal pegi accept mamat lain.. padan muke,.) :'( .... Tp tu la, dulu aku xnk kami hilang "chemistry" as a very good friend... aku xnk bile hubungan tu jd lain, aku akan hilang tampat mengadu... seyes aku rasa die lebih tah banyak tentang aku dari org lain.. aku leh citer dr A - Z dengan dier... sebab aku rase die sorang jea yang x menilai tentang sesuatu itu.. kire aku mmg blh jd sejujur2 manusia dengan dier... Tp cume silap aku satu jerk... Aku penah et him down... mean aku jadi perempuam yang sangat2 TEROK,KEJAM,BoDOH dan sewaktu dengan nye.... Y???? sebab nk lari dari kenyataan yang kasih sayang aku pada dier dengan my ex boyfriend is uqual.. aku jauhkan diri dr die..aku sakitkan hati dier.. dan aku tahu waktu tu dier btol2 terluka... Xde niat pon ( weh cik nana obviously sgt2 ko nk sakitkn ati die doe.... (-_-") ) tp tu la kesilapan bodoh yang akan aku sesali untuk seumur hidup ini... Aku kehilangan bukan setakat kawan terbaik.. tp org yang berkongsi rasa,suka, duka dan yang paling penting org tu paling dekat kt hati aku.... seyes aku btol2 menyesal.. kalau la aku bleh undurkan masa.... aku akan memilih untuk berterus terang dan menghadapi kenyataan.. tp tu la.. masa xkan dapat diundur ( ko ingat mase tu kenderaan , bleh pakai gear reverse )... Skrg dier da btol2 ambik keputusan untuk menjauhi diri.. dan aku terime itu sebagai pengajaran untuk mematangkan diri sendiri... mungkin pada org lain aku seperti pengecut untuk mengejar kebahagiaan sendiri.. biarlah..aku yang lepaskan dier dulu.. jd aku x layak untuk hentikan dier supaya berada disisi aku demi kebahagiaan aku sendiri... Dan buat dier " saya doakan awak akan bahagia walau siapa pun disisi awk.. yes you deserve the better one " ( *** aku ayat BI kantoi ckit.. ) :'( .....

No comments:

Post a Comment