welcome....

" PUT A SMILE ON THE FACE ... THE JOKER "

tengok.. kejap je..

Wednesday, July 28, 2010

i hate road bully.....

            hah ni cite pagi nie ok... biasa la kan.. aku da start bawa kete pedi kerje.. ( buat ape beli kete kalu x bawak kan..memebazir..) ceh cik nana....tu pon nk bgth ker.... ok back to the title.. dan memang la pagi2 jalan sibuk.. lg satu pagi nie ujan lg la.. sume org nk bawak kete sendri.. xnak tumpang2 dah... so aku kan pemandu berhemah... standard la bawak kete 80KM/j... ( ok aku tahu korg kate aku nie sgt2 la lembab.. mcm kekura.. sukerati la.. kete aku doe.. ) : P ....
            Ok tengah aku drive secara berhemah.. tetibe kete dr arah bertentangan laju yang amat.. memotong kete kt depan die tanpa rasa bersalah kerana kete aku time tu da dekat giler dgn diorg.. dan2 bg aku lampu berkelip2...( ala mcm bg lampu bile org memotong secara merbahaya ).. dan secara nasib baiknyer time tu aku bawa dalam kelajuan yang tidak membunuh dan aku sempat la mengelak ke tepi... kete belakang aku lagi la... nsb baik la abg tu (kete blekang aku tu ) adalah pemandu profesional agak nyer.. sebab sempat mengelak... ape lg die tros bagi hon kt kete bo**h tue...
            aku???? mcm blur je kt dalam kete tu.. nasib la aku ni xbrek kt tgh2 jalan kan.. kire mcm btol2 nasib baik... (ok .. da bape kali aku tulis nasib baik... patutnya aku tulis title enty ni nasib baik je... ) biler pikir2 balik kan... patut nyer aku ler yang patut bagi lampu kat dier.. dier yang bawak kete macam cibai... Lak**t punyer org... nasib baik la die tinted kete die gelap2.. xnampak muke, kalau x.... ( huhuhu.. ckap mcm samsengf jer.. ape aku peduli... ) seyes bod**h giler manuia tu.. aku nie baru buka buku baru semalam.. ko da bagi aku dosa memaki ari.. ya Allah... bencinyer aku.....
            Manusia tu mmg bo**h giler... tobat aku seyes benci giler dengan manusia tu... ko ingat ko sorg jerk ke yang bayar road tax.. weh road tax bayar same je la... aku pon bayar la bod**h.. ko tu kalau nk mati pegi mati sorg2 la.. xpenah pikir ker.. ko wat macam tu akan menyusahkan org lain.. xkan ko nampk malaikat maut tgh kejar kete ko??? mmg patut pun kalau mcm tu... ya Allah sakit nyer hati aku.. Ampun la aku ya Allah sebab pepagi da mencarut.. SAKIT NYER ATI AKU.. MENCI@....

No comments:

Post a Comment