welcome....

" PUT A SMILE ON THE FACE ... THE JOKER "

tengok.. kejap je..

Tuesday, July 13, 2010

Aku tak menyesal......

Ok... rupa2nya ader yang membaca entry aku semlm.. so hamba Allah nie pon tanya aku soalaN CEPUMAS... “ dah tu ko menyesal ke bercinta dengan boyfriend ko dulu??? “... umm rupe2nya ader yang xfaham dengan entry semlm.. maksud aku bukan menyesal dengan relationship tu.. aku cume menyesal kerana xmampu untuk mengawal perasaan sendiri..dan tindakan bodoh aku dengan membuang seseorg yang paling rapat dengan aku disebabkan ketidakmatangan aku kketika itu..bkn nyer aku menyesal pernah bercinta + berkawan rapat dari segi emosi dan perasaan bersama-sama dengan ex-boyfriend aku tu.... time aku accept ex-boy aku tu, aku mmg dah fikir masak2... dan aku da mmg terima dier sebagai lelaki yang aku ingin jadikan pelindung dan pembimbing aku dan keturunan aku.. just jodoh xde.. aku terima dengan Redha.. tipu la kalau aku x sakit ati... emosi aku mmg koyak la time tu.. tp sumer tu balik pada Qada Dan Qadar....Kalau da Tuhan nk Kate “ Kun Faya Kun “ .... jodoh aku dengan sesiapa pun aku terima..cume aku sesali dengan ketidakmatangan aku mengawal emosi dan menyelesaikan masalah yang timbul...So kt sini aku nk tegaskan.. Aku xpernah menyesali dengan hubungan yang pernah terbina itu dulu...Mungkin die lelaki yang sempurna untuk aku miliki..dan aku tidak layak untu memilikinya... Wallahualam...

No comments:

Post a Comment