welcome....

" PUT A SMILE ON THE FACE ... THE JOKER "

tengok.. kejap je..

Wednesday, December 1, 2010

status FB yang annoying giler...

            Hehehe.. lame x update blog.. saje je... malas ar nk menaip.. duk ralit main game kt FB... :) ... hehehe.. ok citer ari nie.. semlm aku ader update status FB aku.. urmm sebenarnya status tu aku ambik kt satu artikel kt internet... ok ni status nya...

"Apabila seseorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitikkan airmata, itu berarti dia sedang menangis di dalam hatinya. Apabila dia tidak menghiraukan kamu setelah kamu menyakiti hatinya, lebih baik beri dia waktu untuk menenangkan hatinya sebelum kamu meminta maaf. Dan wanita sulit untuk mencari sesuatu yang dia benci untuk orang yang paling dia sayang ............"

           Ok.. aku th kalau ader yang baca mesti cam nk tampar aku kan.. mcm bgs2  jerk... hahaha .... mmg aku sgt2 bgs pon.. korang jerk yg wat xnampak :P ... tp ntah la aku rasa mcm ayat tu best.. xde niat pon nk tuju kt saper2... ( dalam ati dok doa "semoga 'org tu' baca la status aku"... ko mmg hampeh la nana ) Tp kwn2 dok msj aku.. "Weh syg.. ko nk tuju status tu kt saper" .... hahaha korg mmg memahami la...

          Tp of course la aku deny kan.... saper nk ngaku kalau da wat perkara memalukan tu.. diorg plak siap buat joke kt aku.. " ala ko nana, dgn kiteorg pon nk malu" .. ok mmg aku skrg da lain ckit.. aku mcm susah nk citer aper2 kt diorg.. bkn slh korg.. aku jerk yg rase terpencil... ntah la.. aku rase mcm korg mcm da best lps abeskan degree korg.. aku jerk yg belum tercapai.. tp aku yakin Tuhan da janjikan yang terbaik untuk semua org.. So Redha dgn Takdir.. apa yg terbaik.. tros berdoa untuk yang terbaik..


p/s  : aku tetap sayang korang sgt2...


 ni gamba aku dgn ogy.. time nie kiteorg ader kt Johor.. Kawen kakak Pejal,,


 Yang nie time Konvo... Yanie, Ogy, Yana Siti.... Seyes aku rindu kt korg....

Yang nie pon time konvo.. ader fasihah dgn aishah...


wah rindu giler kt korang.. seyes aku syg kt korg....




No comments:

Post a Comment