welcome....

" PUT A SMILE ON THE FACE ... THE JOKER "

tengok.. kejap je..

Sunday, December 5, 2010

doa2 yang sgt2 berkesan di hati... :)

        ok.. hari2 duk melayari internet.. kegemaran aku skrg... cari doa2 yang sgt2 berkesan di hati.. hahaha... bkn ape ntah mcm suka la.. lg satu mcm dopt ketenangan je bile aku baca doa2 tu.. kan sebaik2 usaha adalah doa.. 
diantara doa2 favourite aku.. :)
        " Ya Rabb jangan pisahkan kami, satukanlah kami dengan cinta dan kasih sayang-Mu, jangan biarkan kecintaan kami kepada makhluk memudarkan kecintaan kami kepada-Mu, satukanlah kami dengan rahmatMu dalam syurgaMu bersama orang-orang yang Engkau kasihi dan sayangi. Aamiin Ya Rabbal Aalamiin..."
       " Ya Allah Ya Tuhanku... Seandainya telah Kau catatkan dia milikku, tercipta untukku, maka satukanlah hatinya dan hatiku. Permudahkanlah jodoh kami.. Sesungghuhnya aku tak sanggup melupakan dirinya.. aku x mampu kehilangannya Ya Allah.. Tetapi Ya Allah... Seandainya telah kau takdirkan dia bukan milikku bawalah dia jauh dari pandanganku.. Luputkanlah dia dari ingatanku.. dan peliharalah aku dari kekecewaan.. Semoga satu hari nanti aku mampu beroleh kebahagiaanku sendiri.. amin " ....
           Walaupun ader yang rasa poyo... aku tetap nk kate..
" ader aku kesah... doa aku.. suker ati aku la.. " :D


    

No comments:

Post a Comment