welcome....

" PUT A SMILE ON THE FACE ... THE JOKER "

tengok.. kejap je..

Sunday, August 1, 2010

OMG....seyes sedih jiwa raga....huhuhu...

            Damn.. tetibe jerk aku rase down.... huhuhu... xsuker2 feeling nie.. leh x pegi berambus dr aku.. huhuhu xsuker2.... nk th kenapa.... sekarang kan da dekat nk raye.. so pepagi td ader la sorg akak nie.. dier nie asal org kota tinggi.. camni la lebih kureng citernyer.....

Akak : hah fiza, bile kiter nk balik kg sesama ni.. leh share kete..... jimat duit minyak..

aku da terkulat2 time nie.... wat muke mcm sesorg yang sangat x memahami topik perbualan....

aku    : urmm...blk kg sesame?? kampung org kt sini je la kak... akak kan org johor.. jauh tu....
akak  : la ko kan nk jd org Johor.. dengan dk sekg aku plak tu.. lain felda je... da lupe ke???

dan aku?? DAMN... kenapa la dalam keadaan aku da blh lupakan semuanya ader jerk yang nk tolong ingatkan aku sesuatu yang aku tersangat2 nk lupakan.. diorg xth ker, aku nyer ati ni baru jerk nk pulih.... huhuhu.. so aku pon aper lg, jwb ala kadar je la....

aku  : urmmm.. xde jodoh kak... xde la rezeki kiter nk blk saing... ( T - T)

akak tu wat2 muke terkejut.. bese la citer seterusnya.. pertanyaan cepumas.. knp break, bile break..dan mcm2 break lg la... ku jawAb APE YG MAMPU JE LA... aku mls nk jwb lebih2.. yea la wat sakit diri sndri je.. so aku ckp kt diorg.. sy da single ni.. bile akak2 sume nk tolong jodohkan sy.. huhuhu.. ok 3 ayat terakhir tu aku tipu je... xkan aku nk wat camtuh... cam pandai jerk.. kene gelak guling2 jea la kang... so terpaksa la aku ubatkan sekali lg ati aku nie...

          Walaupun aku da xkesah, tp sumer tu terkesan gak kt ati aku nie... huhuhu.... time2 nk raya ni lg la..
aku btol2 rindu kt en. Ad.. xth nk ckp camner aku btol2 rindu dier.. bkn senang nk lupa org yang pernah kite ayg.. right???? huhuhu aku xth la aku penah ke x bgth dier yg aku btol2 syg kt dier dam seyes die mmg pnh wat aku bahagia sangat2... sorry for everything.. i miss you like crazy.... huhuhu.......

No comments:

Post a Comment