welcome....

" PUT A SMILE ON THE FACE ... THE JOKER "

tengok.. kejap je..

Sunday, August 22, 2010

kami dapat anak angkat baru.. happy2....

            ok.. petang smlm dlm kol 6.42pm.. tetibe ader msj masuk.. dan tetibe jerk aku mcm nk melompat biler baca.. Yana da dpt baby.... suker2.... hehehe.. tp time yu aku xde la plak kedit nk kol die.. so tahan2.."esok kol la( dalam ati aku la )"... a tu pagi nie tros kol die excited punyer pasal.. huhuhu boark2 dengan die psl anak nyer... psl camner sakit bersalin... siap die kater kt aku " na, jangan kawen la.. sakit wooo nk bersalin"..hahaha menakutkan btol...
            sedap2 bercakap.. dier keluarkan soklan cepugangsa.... " na biler lg.. xelok tunang lame2".... aku tros mcm nk letak jerk tepon.. top x kowl la wat kwn2 mcm tu.... so smbl gelak2 aku leh ckp kt die " la xth ker... da putus la syg..." ( dlm ati menangis doe.. sakit tu masih terasa ) die diam.... pastu die ckp " bia Btol".. aku gelak lg.." btol la..wat pe nk tipu.."keadaan tetibe jd senyap... huhuhu " da tu pulang semua barang2 la??"... aku mcm terkulat2 kejap.. owh.... " kiteorg xpnh bertunang la, die gurau jerk mase tu..."
           "hampeh nyer budak...ingt da btol2 tunang..so putus kenapa??".." xde jodoh.." dan seterusnya..xpyh la diceritakan..merobek hati btol... huhuhu...mcm2 nk citer kt dier..tp biler pikir2 blk xpyh la citer lebih2.. kwn2 gak... mls da nk pikir...bia la berlalu semua tu.. aku da mls nk pikir.. so excited citer dengan yana pasal ank die...so xpayah la nk citer bende2 sedih..so move on napisah... leave the past... ( T_T )

No comments:

Post a Comment