welcome....

" PUT A SMILE ON THE FACE ... THE JOKER "

tengok.. kejap je..

Thursday, August 19, 2010

ikhlas tu penting......

Salam....
          cewah tetibe jerk jd baik.... ahaks...ok sebenarnye xde idea aper2 pon nk tulis hr nie.. tp tu la.. rasa mcm xbesh biler x upload entry br... mcm xlengkap la plak hari aku nie... ok... nk citer ape ea... mula2 nk cite pasal life kt ofis nie.. xde la yang best pon.. cume mak aku penah cakap " wat keje bia ikhlas...walaupun kite rase org xpandang pon usaha kite.. tp Tuhan tahu.. "( time nie aku tgh down giler )... 
         So aku mcm anak2 yang baik lain... dengar & percaya dunia ni bergerak atas kehendakNya...Nk dijadikan cerita.. semalam ada la meeting Pengurusan ( meaning dak2 ofis & doktor2 ).. tgh2 meeting tu doktor tegur pasal perangai semua org... termasuk la aku.. tp yang best nyer doktor tu mcm ckp diorg sume asyik kuor jerk....so doktor cam nmpk aku sorg jerk yg sibuk kt ofis.. hahaha ( T_T ).. sumpah wei aku xpenah komplen ape2 kt doktor..
         Kalu doktor tanya korang mana aku jawab yang baik2 jerk...aku xpernah burukkan korg..walaupun korg selalu jerk wat aku sakit ati... tp aku xsampai ati doe nk ckp ape2 kt doktor...tp tu la.. org ckp bila da Tuhan nk tukjuk... sekejap jerk.. masing2 diam... doktor siap ckp " fiza xpernah ckp ape2 kt saya, tp saya tgk sendri.. saya da mkn garam dulu dr kamu..xpyh la kamu nk wat kesimpulan yang bukan2".... see aku da ckp..aku ni budak baik...( hahahha mcm nk lempang diri sendri jerk...)
        So betul la ape mak aku ckp... Ikhlas tu penting.. apa yang korg kita buat mesti ikhlas... sebab baik buruk sesuatu perkara tu akan ader balasannya dari Tuhan... So percaya la.. walaupun kita xpenah nampak Tuhan, tp percaya la... Dia selalu bersama kita....Selalu melihat kita dan yang paling penting selalu menyayangi kita.. insyaAllah...

No comments:

Post a Comment